Τετάρτη 20 Ιανουαρίου 2010

2006, Εύγε στους αγωνιζόμενους εκπαιδευτικούς! // 2004, Ψωμί, Παιδεία, Λευτεριά! // 2005, Βία στα Σχολεία!

ΕΥΓΕ στους αγωνιζόμενους εκπαιδευτικούς !

   Οι αγώνες τους σηματοδοτούν το μέλλον μας και  αφυπνίζουν τις συνειδήσεις
 μας. Τα αίτια για το ξεχείλισμά τους είναι τα σωρευμένα και χρονίζοντα προβλή-
ματα του κλάδου τους και γενικότερα της Παιδείας της χώρας μας . Αισθητή η
απουσία των Νομαρχών και Δημάρχων αυτή τη δύσκολη εποχή. Είναι απασχολη-
μένοι με εγκαίνια εκλογικών κέντρων και με έργα προεκλογικομηνιάτικα , βιτρί-
νας και οφθαλμοφάνειας . Ρίχνουν μπουλντόζες στα ρέματα και στους δρόμους
( Δήμος ΚΟΖΙΑΚΑ , κλπ. ). Μετά τις 15 Οκτώβρη , θα ψάχνουμε να βρούμε
τις …. κίτρινες μπουλντόζες! Έκπληξη και θλίψη μου προκαλεί το γεγονός, προ
 μιάς τετραετίας την ίδια ακριβώς περίοδο , ο ίδιος εργολάβος , είχε ριχτεί ξανά
 στα Ρέματά μας . Άλλη μια σύμπτωση των καιρών. Ο Δήμαρχος είναι ΝΕΟΔΗ-
ΜΟΚΡΆΤΗΣ, κι ο εργολάβος υποψήφιος Δήμαρχος ….. του Κ.Κ.Ε ! Τα   ρ έ -
μ α τα  όμως καμιά φορά αγριεύουν απ’ αυτό το βιασμό  που υφίστανται και γίνο-
νται ορμητικοί χείμαρροι με οδυνηρές συνέπειες για τους βιαστές τους . Γνωρί-
ζουν οι κάτοικοι των μικρών κοινωνιών τις χαμελαιοντίστικες φασιστικές μεθο-
δεύσεις τοπικών αρχόντων για το συμπλήρωμα των ψηφοδελτίων τους τι σκαρ-
φίστηκαν . Οι ίδιοι υποψήφιοί τους θα τους μ α υ ρ ο γ υ α λ ο υ ρ ί σ ο υ ν ! Δη-
μαρχοεργοδοτικοί τσαμπουκάδες είναι περασμένων εποχών . Με # 700 ε # μη-
νιάτικο, δεν τρομοκρατούνται οι εργαζόμενοι, αλλά παίρνουν κουράγιο και οργή
για μελλοντικούς αγώνες τους . Τα οξυμένα προβλήματα στην Παιδεία , όπλι-
σαν τους εκπαιδευτικούς να βγούν στους δρόμους . Με Κυβερνητικές ’’ σιδερο-
γροθιές ’’ δε λύνονται τα προβλήματα . Όσον αφορά για την απάθεια ( απέναντι 
στους αγωνιζόμενους εκπαιδευτικούς ) των ήδη εκλεγμένων Δημάρχων και Νο-
μαρχών , έρχεται σε λίγες μέρες η κρίση τους . Για την ΤΡΙΚΑΛΙΝΗ  ΕΛΜΕ ,
θά ‘ ρθη η ώρα της οργής και γι’ αυτούς .


06 Οκτωβρίου 2006

          Τ.Χ.

Σ.Σ. Δημοσιεύτηκε στον τοπικό τύπο.

```````````````````````````````````````````````````````````````````````````

Τετάρτη, 20 Ιανουαρίου 2010

2004, Ψωμί, Παιδεία, Λευτεριά! 

Ψ ω μ ί , Π α ι δ ε ί α , Λ ε υ τ ε ρ ι ά!

Το κύριο τρίπτυχο σύνθημα που κατά κόρο επικρατούσε ανάμεσα στα συνθήμα-
τα των εξεγερμένων φοιτητών του Πολυτεχνείου. Ξεπήδησε και επικράτησε με
μπροστάρηδες και εμπνευστές τους αγωνιστές της Αριστεράς.Αγκαλιάστηκε και
στηρήχθηκε απ' την πλειοψηφία των Φοιτητικών Παρατάξεων, των Πολιτικών
Δυνάμεων και τον Ελληνικό Λαό. Γευστήκαμε στο πετσί τη στέρηση αυτών των
δικαιωμάτων, τα οποία αποτελούν τον ακρογωνιαίο λήθο της Δημοκρατίας,
χαρακτηρίζουν την ύπαρξή του ανθρώπινου Πολιτισμού,των Κοινωνιών και των
Εθνών. Αλυσοδένονται όμως και ποδοπατούνται απ' τις εκάστοτε Καπιταλιστι-
κές Κυβερνήσεις, των οποίων οι πολιτικές αποβλέπουν στη μεγαλύτερη κερδο-
σκοπία του κεφαλαίου. Ψ Ω Μ Ι! Υψηλά επίπεδα ανεργίας και Υποαπασχόλησης.
Χιλιάδες Νοικοκυριά κάτω απ' τα όρια φτώχιας με όλα τα συνεπακόλουθα αυτού
του φαινομένου. Π α ι δ ε ί α ! Δημόσια παραμελημένη από Δεκαετίες πριν.
Όνειρο άπιαστο για χιλιάδες πνευματικά και αθλητικά ταλαντούχους Ελληνό-
παιδες. Απαράδεκτα χαμηλά ποστά της επί του ΑΕΠ. Τ'είχες Γιάνη 'μ, τ'είχα
πάντα. Μην ξυπνήσει ο Λαός, και μας φύγει ο τροχός.
Λ ε υ τ ε ρ ι ά ! Το ύψιστο δικαίωμα του ανθρώπου να ζή και να λογάται
λεύτερα.
Πόσες φορές ο Ελληνικός Λαός (και όλοι οι ανά την Υφήλιο Λαοί) υπέστη
τη σκλαβιά από ξένους κατακτητές. Άλλες τόσες φορές αποτίναξε από πάνω του
τους ξένους κατακτητές. Με τους ντόπιους όμως καταπατητές της Λευτεριάς
μας τί γίνεται; Το διαίρει και βασίλευε των Καπιταλιστικών Κυβερνήσεων
βρίσκεται ανέκαθεν στα πάνω του.Τα αντιλαϊκά τους μέτρα περνούσανε στηρι-
ζόμενοι σ'αυτή την Πολιτική. Χτυπάνε το Συνδικαλισμό,τα Λαϊκά Κινήματα,
και γενικά τις όποιας μορφής Λαϊκές κινητοποιήσεις γίνονται. Θα αναφερθώ
σε μερικές εμπειρίες μου, τις οποίες συναντάμε σχεδόν όλοι μας στην καθη-
μερινή μας ζωή, κι όποιος αντέξει άντεξε, κι όποιος λυγίσει κλαύτα!
Ο λόγος για τα εκάστοτε δικά μας... παιδιά! Αυτοί είναι οι εργατικοί,
οι εκλεκτοί της εξουσίας! Απ'αυτούς πάντα μιά μειοψηφία αναδυκνύονται
οι χειρότεροι δυνάστες των πολιτών που συναλάσονται με το Δημόσιο. Γρηγο-
ρόσημα και γράσο για γρασάρισμα γραναζιών της μηχανής πάνε σύνεφο (Βλέπε
....Τριανταφυλλόπουλο!)
Όλοι μας έχουμε πληροφορίες για τέτοιες περιπτώσεις, δεν έχουμε όμως
στοιχεία, ακόμη και γιά χρηματισμό αυτών των ανθρώπων.Κάποιος όμως κάποτε
θα τους στήση καρτέρι και θα τους μπουμπουνίσει.Θά 'μαι εκεί παρών και θα
σύρω χορό πάνω απ' το πτώμα τους. Ένα απ' αυτά τα... δικά μας παιδιά,
πρό δεκαοκταετίας, εκλεγμένος Συνδικαλιστής της ΠΑΣΚΕ, μ' έστειλε πειθαρ-
χικό γιά ...Δεκάλεπτη απουσία μου απ' το γραφείο μου! Με χαρτί υγείας
επέστρεψα στο γραφείο μου, αυτό όμως δεν... τους έπεισε ( Δημοσιεύτηκε
στις εφημερίδες του Συνδικάτου μας εκείνης της εποχής).Διερευνώντας και
αναλύοντας τέτοια κιτάπια, υπάρχουν πληθώρα,στοχεύοντας πάντα σε φίμωση
του αγωνιζόμενου Λαού. Πολιτικές και Συνδικαλιστικές διώξεις τις βαφτί-
ζουν .... πειθαρχικές. Τακτική δυσδιάκρητη και απόκρυφη με Επιστημονικό
τρόπο. Εξαιρούνται του κανόνα τρανταχτές περιπτώσεις σοβαρών πειθαρχι-
κών παραπτωμάτων με τελεσίδικες καταδικαστικές αποφάσεις αρμόδιων Δικα-
στηρίων.Όλα τα παραπάνω φαινόμενα, μεταξύ των άλλων, αποτελούν το κερα-
σάκι της Καπιταλιστικής Εξουσίας.Μπορούμε να ξεφύγουμε απ' όλη αυτή την
πλεκτάνη του συστήματος; Ιδού ο αγκαθωτός δρόμος που σε στρώνουν.
Αν δε σε δελεάσουν με κάποιο ξεροκόματο που θα σου πετάξουν ή με
κάποια υπόσχεση, τότε θ'ακολουθήσουν αυτή την.. πεπατημένη.
Άν δεν καταφέρουν με τους δύο παραπάνω τρόπους να σε λαβώσουν,τότε ξετυ-
λίγουν και τρίτη φαρμακερή μέθοδο. Ξαμολάν ξοπίσω σου τους γκεσταπίτες
τους κι αλλοίμονο στο διάβα σου! Είναι οι γνωστοί τοις πάσι απεργοσπά-
στες. Χωρίς ιερά και όσια πάνω τους.Γίνονται οι μαγκούρες στήριξης της
κάθε εξουσίας (κάποιος βαφτίστηκε και...συνδικαλιστής) ενάντια στους
κοινωνικούς αγώνες του Λαού.
Θ' ακούσεις απ'το βρωμόστομά τους μύριες βομολοχίες! Καθυβρίζουν τις
ιδεολογίες σου, τα ιδανικά σου, τους αρχηγούς των Πολιτικών Δυνάμεων
που σε εκφράζουν. Φτού σας αλήτες βρωμεροί,απ' τα έγκατα βγαλμένοι.
Η μάνα που σας γέννησε, οχιάς κουμπάρα ήταν;
Μέχρι και Δήμαρχος σοφίστηκε να καταργήσει Νόμους και Υπουργικές Απο-
φάσεις φρακάροντας Υπηρεσιακό έγγραφο-βεβαίωση περί μη οφειλής μου
στο Δήμο Τέλους Ακίνητης Περιουσίας (Έγινε σχετική αναφορά στη ΒΟΥΛΗ).
Αν τα παραπάνω δεν θεωρούνται ένα είδος έρποντος Φασισμού,τότε τι εί-
ναι; Ατομικές περιπέτειες κάποιων που τους αρέσει ο.. μαζοχισμός;
Όσον αφορά για κάποιους ... ορθόδοξους Αριστερούς, που τραβούν την
ουρά τους και τρέχουν για προσπέραση μπροστά σ'αυτά τα φαινόμενα, πά-
ντα θά 'ναι σύγυμνοι και με σκυμένα τα κεφάλια τους.Καθημερινά θα βλέ-
πουν στον καθρέφτη το συμβιβασμό τους με το σύστημα.
Ψυχή και τόλμη απαιτείται για την αποτίναξη του έρποντος και ύπουλου
τούτου είδους φασισμού. Η Αριστερά έχει την τόλμη; Ί δ ο μ ε ν . Τα
Πολυτεχνεία εκείνων των καιρών ζητάν και απαιτούν συνεχείς αγώνες
μέχρι τελικής εκπλήρωσης των οραμάτων τους.

ΝΟΕΜΒΡΗΣ 2004

Τ.Χ.

Σ.Σ.Δημοσιεύτηκε στον τοπικό τύπο.
 
``````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````
 

Τετάρτη, 20 Ιανουαρίου 2010

2005, Βία στα Σχολεία!

Επίλεκτες ομάδες ....βίας στα Σχολεία μας!


Και πρό εξαετίας με άρθρο μου αναφέρθηκα σε φαινόμενα βίας στα Σχολεία.
Μαθητές-θύματα μεταφέρθηκαν σε Νοσοκομεία γιά νοσηλεία. Άκουσα πως στο
Δεύτερο Λύκειο Τρικάλων αλυσοδέσαν μαθητή σε πάσαλο γιά λόγους ... αστεϊ-
σμού! Ομάδες μαθητών ( ως και παιδιά Επιστημόνων! ) συγκροτούν ομάδες τρο-
μοκρατείας και ψυχολογικής βίας ενάντια σε άλλους μαθητές. Καταρακώνουν
προσωπικότητες αριστούχων μαθητών γιά χάρη αστεϊσμού και παιδικής ανευθυ-
νότητας. Τί άλλο θα δούν τα μάτια μας για να παραδεχθούμε το υπαρκτό πρό-
βλημα και να μπούν επιτέλους στόχοι απ''την Πολιτεία προς εξάληψη του ανη-
συχητικού αυτού φαινομένου; Tα παιδιά σου και τα παιδιά μου, βαράνε τα παι-
διά μας! Ετούτο το φαινόμενο, δεν έχει όρια ούτε αριθμό. Μπορεί κάποιοι
γονείς ή εκπαιδευτικοί να σφυρίζουν αδιάφορα, μπορεί να αρέσκονται λίγο
με τις δήθεν ... εξυπνάδες των μαθητών παιδιών τους, αύριο μεθαύριο θά'ρθει
και η σειρά τους. Συμφωνίες γιά το πού και πότε θα χτυπήση το φαινόμενο
αυτό δε γίνονται. Όσον αφορά το αίσθημα τυχόν βαθμολογικής αδικίας εις βά-
ρος των παιδιών μας, ας ξεσπά πάνω σε αναξιοκρατικά βαθμολογούντες εκπαι-
δευτικούς και όχι στα παιδιά μας. Άν συμβαίνουν χαριστικές βαθμολογήσεις
για πολλούς και διαφόρους λόγους, πρέπει να γνωρίζουν οι κύριοι αυτοί πως
το μάτι του αγνού μαθητή θα τους καταδικάσει στη συνείδησή του.Βάζουν κι'
αυτοί ένα λιθαράκι στη δημιουργία τέτοιων φαινομένων. Με εφαρμογή τακτικής
του διαίρει και βασίλευε από εκπαιδευτικούς προς μαθητές, άν συμβαίνουν,
ομοίως εμπίπτουν στο ίδιο παράπτωμα. Οι βασικές αιτίες πάντως ετούτου του
επικίνδυνου φαινομένου, είναι βαθειές και διαχρονικές.Πρίν σαράντα χρόνια
...τέτοια εποχή, στο Δημοτικό, υπήρξα θύμα τέτοιων καταστάσεων. Οι μικροί
τραμπούκοι εκείνης της εποχής ενθυμούνται τώρα μετανοιωμένοι, τον κακό
εαυτό τους. Τρομάζουν στη σκέψη μην υποστούν τα παιδιά τους τα όσα έπρα-
ταν εκείνοι σ' άλλους συμμαθητές τους. Γνωρίζουν πολύ καλά ότι η ζημιά
που προκαλείται μπορεί να αποβεί μοιραία γιά το μέλλον των θυμάτων. Ας
σταματήσουν κάποιοι να χαμελαιοντίζουν μπροστά σ' αυτό το πρόβλημα. Μερί-
διο ευθύνης στην οικογένεια, στο Σχολείο και κύρια στην Π ο λ ι τ ε ί α.
Έλειμμα πολιτισμού στη χώρα μας, τηλεσκουπίδια και προβολή βίας σε καθημε-
ρινή βάση. Μαγκιά και τσαμπουκάς πασάρονται ποικιλοτρόπως στην Κοινωνία
μας, με θύματα τις ευαίσθητες ομάδες ( Μαθητόκοσμος). Παντελής έλλειψη
παιδοψυχολόγων απ' τα Σχολεία μας, καταφανής αδιαφορία της Πολιτείας
απέναντι στη νέα γεννιά της χώρας μας.Σε υπέρβαση καθήκοντος, οι εκπαι-
δευτικοί, με ανάλογη αγωγή Πολιτισμού, προσπαθούν να αναπληρώσουν και
τούτο το τεράστιο και δυσαναπλήρωτο κ α ι ν ό στην Παιδεία μας. Περισ-
σότερη προσοχή εφιστάται εν ώρα διαλειμμάτων,καθόσον τα χτυπήματα των
... ομάδων βίας εκδηλώνονται κατά τις πονηρές τούτες στιγμές.
Αλλοδαποί μαθητές αριστεύουν; τσακίστε τους γιατί θα μας πάρουν ... τη
σημαία στην παρέλαση! Κάντε αποχή γιατί ... θάρθουν τα Τσιγκανόπουλα
στο Σχολείο μας. Δικαιολογημένες ή αδικαιολόγητες ανησυχίες και αντι-
δράσεις, η ηθική διάβρωση που υφίσταται η Νεολαία μας είναι τεράστια.
Διευκολύνεται και επιταχύνεται η δημιουργία τοιούτων ομάδων. Οι εν λό-
γω φωτογραφικές αντιδράσεις της κοινωνίας μας, είναι απόρεια της γεννε-
σιουργούς αιτίας βαθειάς κρίσης που διέρχεται η κοινωνία μας,λόγω έλειψης
πολλών και βασικών παραγόντων. Ανεπαρκής επάνδρωση υλικής, έμψυχης και
πολιτιστικής υποδομής στη χώρα μας. Σωρευμένα χρόνια προβλήματα, με ευ-
θύνη για τη διαιώνηση και μή επίλυσή τους απ' την ίδια την Πολιτεία μας,
κατακλύζουν καθημερινά την κοινωνία μας, πνίγοντάς τη με τα μυριάδες
επακόλουθά της. Οι στόχοι των μεταπολιτευτικών Φοιτητικών Κινημάτων
μας για οικονομικό κονδύλι στην Παιδεία, ευρίσκονται σε ανεπίτρεπτα
χαμηλά επίπεδα επί του Α.Ε.Π.
Αναφέρω επιλεκτικά μιά παράγραφο εγγράφου ενός οργάνου
της Πολιτείας το έτος 1999. Ν.Α. ΤΡΙΚΑΛΩΝ - 1Ο Γραφείο Α/θμιας Εκπ/σης.
Αρ. Πρωτ/λου: 2599/11 Ιαν. 1999. Πρός: κ. Χρ.Τσιούνη-- Λεπτοκαρυά Τρι-
κάλων. Στην 3η παράγραφο αναφέρει: "Επιστρέφεται η υποβληθείσα αίτηση
με το συνημμένο σ' αυτή πίνακα για ορθογραφική σας ... ενημέρωση." Τα
συμπεράσματα δικά σας. Ιδού η κατάληξη οργάνων της Πολιτείας. Αδιάφορη
και σατυρική απέναντι στους ανησυχούντες ενεργούς πολίτες. Σ' αυτή την
Πολιτεία εμπιστευόμαστε το μέλλον των παιδιών μας. Πολλές φορές τα
αρμόδια όργανα της Πολιτείας αντικατοπτρίζουν την ακριβή εικόνα αυτής.
Τέτοιοι υπάλληλοι καλό θα είναι να μην μπερδεύονται στα πόδια μας,
όταν ο Λαός αγωνίζεται για τα δίκαιά του. Αυτοί οι άνθρωποι υμνούν
πάντα την εξουσία που τους χάρισε τρανές καρέκλες, λέγοντας τα σύκα
σκάφη και τη σκάφη σύκα.


ΓΕΝΑΡΗΣ 2005

ΧΡ. Γ. ΤΣΙΟΥΝΗΣ

Σ.Σ. Δημοσιεύτηκε στον τοπικό τύπο.
 
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου