Σάββατο 2 Αυγούστου 2014

Αντώνης Πρεκατές 2 : ΑΔΕΡΦΙΑ , ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ // Απόψε ,που σκοτώνουν τον Πλουμπίδη // ΙΝ ΜΕΜΟΡΙΑΜ // ΕΙΣ ΜΑΤΗΝ ΕΝΔΥΟΝΤΑΙ—ΟΙ ΤΑΡΤΟΥΦΟΙ // ΕΡΗΜΩΝΟΥΝ ,ΣΦΑΓΙΑΖΟΥΝ ...// Α Μ Υ Ν Ε Σ Θ Α Ι - Υ Π Ε Ρ - Π Α Τ Ρ Η Σ ... // αριστερό blog : Αξιολόγηση: ... //


  





''ΑΔΕΡΦΙΑ , ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ – Ο ΑΓΩΝΑΣ ΜΑΣ ΑΠΑΝΩ ΕΔΩ ΣΤΗ ΓΗ ..θα έχει συνέχεια ο
αγώνας μας. ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟ ΝΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΑΣ ..σε πείσμα
των δύσκολων καιρών.. ΑΣ ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ, ΛΟΙΠΟΝ ,ΝΑ ΛΥΓΙΣΟΥΜΕ [ας το χωνέψουν
καλά
* * *
''ΑΝΘΟΛΟΓΙΟ'' [ ΑΠ' ΤΑ...ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΑ ­ΤΟΝ ''INDEX'' =πίνακα απαγορευμένων
βιβλίων]
­ΑΠ' ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ­της πλουτοκρατίας ­ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ [πολιτικο­κοινωνικο­οικονομικο και
εκκλησιαστικό] . ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΑ ­να διδάσκονται σε όλα τα σχολεία ­σε όλα τα
ελληνόπουλα.
* * *
'' Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΝΑ ΛΑΜΠΕΙ—ΠΡΕΠΕΙ ΚΑ ΝΑ .ΣΦΑΖΕΙ'' [λέει ο Κωστής Παλαμάς]
Κι ο Μπρεχτ τονίζει '' Δεν είναι τυχαίο που το ξημέρωμα κάθε μέρας //αρχίζει με το λάλημα
του πετεινού //που μαρτυράει από παλιά //μια προδοσία ''
* * *
Στη ..''λίστα'' των απαγορευμένων και ο Ναζωραίος όταν μιλάει για την ''επί γης ειρήνην'', όταν
καταφέρεται κατά της υποκρισίας και του φαρισα'ι'σμού...ΟΥΑΙ ΥΜΙΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ και
ΦΑΡΙΣΑΙΟΙ ΥΠΟΚΡΙΤΑΙ ότι κατεσθίετε τας οικίας των χηρών [σσ των ορφανών ,των φτωχών,
των αδικημένων, των χειμαζομένων, των γερόντων ,της γης των κολασμένων, των.. υποζυγίων]
Ότι ''οδηγοί τυφλοί ,οι διυλίζοντες τον κώνωπα ,την δε κάμηλον καταπίνοντες..Ότι καθαρίζετε
το έξωθεν του ποτηρίου και της παροψίδος [πιατέλας], έσωθεν δε γέμουσιν εξ αρπαγής και
αδικίας,
Ότι παρομοιάζετε τάφοις κεκονιασμένοις [ασβεστωμένους] οι οποίοι απ' όξω φαίνονται ωραίοι,
όμως από μέσα είναι γεμάτοι κάθε δυσοσμίας.. Ότι έτσι κι εσείς έξωθεν φαίνεστε δίκαιοι , έσωθεν
όμως όλο υποκρισία και ανομία [σσ κλεψιά, λαμογιά, αρπαξιά και κάθε είδους βρωμιά ,σαπίλα]
Μεταξύ των απαγορευμένων και ο κοσμοκαλόγερος ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΗΣ ,όταν μαστιγώνει
την επάρατη ΠΛΟΥΤΟΚΡΑΤΙΑ λέγοντας..'' Η Πλουτοκρατία ήταν ,είναι και θα [σσ ;]είναι
ο μόνιμος άρχων του κόσμου ,ο διαρκής Αντίχριστος. Αυτή [η πλουτοκρατία] γεννά την αδικία,
αυτή τρέφει την κακουργία, αυτή φθείρει σώματα και ψυχές ,αυτή παράγει την κοινωνική
σηπεδόνα [σαπίλα],αυτή καταστρέφει κοινωνίες νεοπαγείς''
Ο Χριστός είπε .'' Ου δύνασθε θεώ λατρεύειν και Μαμμωνά'' Ιδού οι θεομπαίχτες, χρυσοθήρες!
Έξω απ' τα σχολεία ο Παπαδιαμάντης , όταν λέει ,θαρραλέα.. για τα ερείπια και στηλιτεύει
αμείλικτα τους πολιτικούς διότι αυτοί έπλασαν τα ερείπια[ σσ τα ..κρεματόρια
,,ταπακέτα= φέρετρα ,τα μνημόνια Νταχάου='' κρανίων τόπους'' .Και τα ερείπια ­λέει ο
συγγραφέας των 'Χαλασοχώρηδων''­ τα έπλασαν οι ανίκανοι πολιτικοί ,οι κυβερνήτες της
Ελλάδος. Αυτοί οι πολιτικοί, αυτοί οι βουλευτές εκατάστρεψαν το έθνος, ανάθεμά τους.
Κάψιμο ­λέει ο Παπαδιαμάντης – θέλουν όλοι τους. Τότε σε εξεθέωναν οι προεστοί και οι
''γυφτο''­ χαρατζήδες, τώρα σε ξεθεώνουν [αθεώνουν] οι βουλευτές και οι δήμαρχοι''
Σημείωση Αυτά τα έγραψε στην εφ. Ακρόπολις ,το 1896..Πόσο επίκαιρα. Τραγικά επίκαιρα!!
Στον ατελείωτο κατάλογο των ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΩΝ και ο ΡΗΓΑΣ, το ΠΟΛΙΤΕΥΜΑ του,
η ΝΕΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ του, μαζί με την ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΗ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ του,
ο ΡΗΓΑΣ τής ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ , τής ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ­ ΤΗΣ ΙΣΟΤΙΜΙΑΣ ­και Αδελφότητας.
Ο ΡΗΓΑΣ ,ο οποίος καλεί το Λαό σε ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ, να αρπάζει τα ΑΡΜΑΤΑ, όταν η
Διοίκηση βιάζει ,αθετεί ,καταφρονεί τα δίκαια του λαού και δεν εισακούει τα παράπονά του.
Τότε το να κάνει ο λαός επανάσταση, ν' αρπάζει τα άρματα και να τιμωρεί τους τυράννους
του , είναι ­το ­πλέον απαραίτητο απ' όλα τα χρέη του'' [ακροτελεύτιο άρθρο 35]
Στη...λίστα των ...επικίνδυνων για τα ελληνόπουλα και ο Νίκος Καζαντζάκης, γιατί με την Σελίδα 1 από 2
πένα του έγραφε αλήθειες που τις καταριόταν το εκκλησιαστικό ­αλλά και το κοινωνικό ,
οικονομικό ,πολιτικό και...Ακαδημιακό εν χειμερία...νάρκη –κατεστημένο που έσταζε μίσος..
''Δε σάπισε ο κόσμος, οι αρχόντοι σαπίσαν­ απ' το κεφάλι βρωμάει το ψάρι , Να σηκωθούμε
να ξεσηκώσουμε το λαό, να ριχτούμε στους αρχόντους, φωτιά στα καστέλια τους.. Ο λαός
πεινάει.
Ως τώρα ,φροντίζαμε μονάχα τον εαυτούλη μας, μόνο την ψυχή τη δική μας.κι όχι των
άλλων.
Αν δε σώσουμε τους άλλους ,πώς θα σωθούμε εμείς;...Θα πολεμήσουμε...,θα παλέψουμε.. Ν.Κ
Σημείωση. Ο κατάλογος τών απαγορευμένων απ' τα σχολεία συγγραφέων θα έχει συνέχεια.
Αντώνης Κ. Πρεκατές , δάσκαλος . Τρίκαλα 28 ­8 ­2014


14 Αυγούστου  1954
Απόψε ,που σκοτώνουν τον Πλουμπίδη 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
'' Φορούσε μαύρο κοστούμι και άσπρο πουκάμισο . Ήταν ντυμένος λες και πήγαινε σε
γιορτή
Γύρω στις πέντε το πρωί , πριν ακόμα ξημερώσει, κατεβαίνει απ' το αυτοκίνητο .Ο τόπος
που  είχε επιλεγεί ήταν η Αγία Μαρίνα , στο Δαφνί .Περνώντας δίπλα απ' τους δημοσιογράφους ,
δεμένος ακόμα με τις χειροπέδες , κοντοστέκεται. Τους χαιρετά .
'' Γεια σας παιδιά . Μπράβο , όλο νιάτα βλέπω μπροστά . Σας εύχομαι καλή σταδιοδρομία ,
να ' στε πάντα καλά. Βλέπετε εγώ σε λίγο φεύγω με ψεύτικες και άδικες κατηγορίες. Το
κόμμα  μου , το ξέρω , θα βρει την αλήθεια και θα με δικαιώσει.''
Λίγες ώρες , αργότερα , οι εφημερίδες φέρνουν στην Αθήνα την είδηση . '' εξετελέσθη
ζητωκραυγάζων  υπέρ του ΚΚΕ , αντιμετώπισε με απόλυτον  ψυχραιμίαν τας σφαίρας
του αποσπάσματος ( ...) δεν  εδέχθη ούτε να κοινωνήσει , ούτε να του δέσουν τους οφθαλμούς
του '' [ Δημοσιεύτηκε την Τετάρτη 13 Αυγούστου 2014 . ΙΣΚΡΑ απ' τον Νίκο Μπογιόπουλο ]
Ο '' ΚΟΚΚΙΝΟΣ Δ Α Σ Κ Α Λ Ο Σ '' Νίκος Πλουμπίδης]
Πόσο όμορφο ..πράγμα είναι ο άνθρωπος , όταν είναι ΑΝΘΡΩΠΟΣ ! ­Ιδεολόγος ,με τόλμη ,αλλά
μαζί και ήθος [αρετή] ,με όραμα , για έναν κόσμο ειρηνικό , με ελευθερία ,δημοκρατία, λα'ι'κή
κυριαρχία , κοινωνική δικαιοσύνη, ανεξαρτησία ,ανθρωπιά ,περηφάνια , και μ' έναν λαό
νοικοκύρη
στον τόπο του ,όλους τους λαούς αφεντικά στις χώρες τους που οι ίδιοι θα ρυθμίζουν τις τύχες
τους.
Ο ΝΙΚΟΣ  ΠΛΟΥΜΠΙΔΗΣ είχε τα χαρίσματα όλα , δεν ήξερε τι θα πει φόβος ,ήταν ατρόμητος,
φλογερός επαναστάτης , ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗΣ απροσκύνητος ,αγνός, έντιμος , Ιδεολόγος.. πιστός
και συνεπής στις ιδέες και τις αρχές του , ακόμα και μπροστά στο εκτελεστικό απόσπασμα, στο
θάνατο ζητωκραύγαζε υπέρ του κόμματός του ,του ΚΚΕ , αν και η ηγεσία τού ...φόρτωσε με πολύ
βαριές ,αλλά άδικες κατηγορίες. Αυτός ήταν ο Νίκος Πλουμπίδης , φλογερός κομμουνιστής και
αγωνιστής και ΑΝΘΡΩΠΟΣ , πρότυπο ΔΑΣΚΑΛΟΥ σε όλη του ζωή [με λογισμό και όνειρο]
πανταχού ΠΑΡΩΝ και ΠΡΩΤΟΣ . Σε όλα τα μέτωπα τα  λα'ι'κά , απ' τη μεριά της ταξικής πάλης
και στα συνδικάτα , απ' τις γραμμές των δασκαλικών συλλόγων ,των Ενώσεων, των
Ομοσπονδιών ως τα ανώτερα όργανα της ΓΣΕΕ , την εκτελεστική επιτροπή και τη Γραμματεία ,
παίρνοντας ακόμα μέρος , δίνοντας το ΠΑΡΩΝ και σε Συνέδριο της Κομμουνιστικής Διεθνούς.
Ως ενεργό και δραστήριο μέλος , ως λαμπερή προσωπικότητα . Σε όλα τα ταξικά κινήματα
ΠΑΡΩΝ και μεταξύ των ΠΡΩΤΩΝ. Γέννημα και ..θρέμμα των λα'ι'κών αγώνων και της εργατικής
πάλης .ΠΑΡΩΝ και στις πρώτες γραμμές τού αγώνα ενάντια στο ..Μεταξικό διδακτορικό
φασιστικό καθεστώς.
Ο ΝΙΚΟΣ ΠΛΟΥΜΠΙΔΗΣ ­πόσο όμορφος ο άνθρωπος , όταν είναι Άνθρωπος!
Ο ΝΙΚΟΣ ΠΛΟΥΜΠΙΔΗΣ !! που είχε φτάσει ως τα ανώτερα κλιμάκια τού κόμματος ως και
στο ΠΓ τού ΚΚΕ. Έπεσε νεκρός ,αφού πριν το ..στρατοδικείο της ..αμερικανοκρατούμενης χώρας
και της ντόπιας πλουτοκρατίας τον καταδίκασε – τον ΝΙΚΟ ΠΛΟΥΜΠΙΔΗ ­''Δις εις θάνατον
''και γιατί; ;; ΠΟΙΟ ΤΟ...ΕΓΚΛΗΜΑ ΤΟΥ;; Η ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ και την
Ανεξαρτησία της; Η ΤΑΞΙΚΗ ΠΑΛΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΛΑ'Ι'ΚΗ  ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ—
 Ο  ίδιος ο λαός να ορίζει τη μοίρα του είναι έγκλημα και να αγωνίζεται ενάντια στο φασισμό και
την ολιγαρχία  του πλούτου ,να χύνει και το αίμα του για την κοινωνική δικαιοσύνη και ισότητα
 και ειρήνη  είναι ΕΓΚΛΗΜΑ;; ΚΑΙ  ΝΑ ΣΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΕ ΙΔΑΝΙΚΑ ΚΑΙ ΝΑ παλεύεις και να
γίνεσαι θυσία για όλα τα πανανθρώπινα ΙΔΕΩΔΗ εδώ πάνω στη γης είναι ΕΓΚΛΗΜΑ; Γιατί;
Ο ΝΙΚΟΣ ΠΛΟΥΜΠΙΔΗΣ ­Ο ΛΑ'Ι'ΚΟΣ ΗΓΕΤΗΣ ­Ο ΟΡΓΑΝΩΤΗΣ ­της λα'ι'κής
πάλης.
Ήταν η ψυχή και ο νους τού παλλα'ι'κού κινήματος , ο εμπνευστής και καθοδηγητής
ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΠΕΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΛΛΑ'Ι'ΚΗΣ ΔΙΑΔΗΛΩΣΗΣ στο
κέντρο της Αθήνας , κόντρα στην ΠΟΛΙΤΙΚΗ – του ναζισμού­ ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΗ
[παράδοση,   ..εθελούσια δουλεία και εθνική ξεφτίλα] ­ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΕΡΑ Η 5η του Μάρτη
του 1943   ΘΡΙΑΜΒΟΣ – Η ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΗΤΑΝ ΚΑΘΟΛΙΚΗ – ΝΕΚΡΩΣΑΝ ΤΑ
ΠΑΝΤΑ. Όλα.
Η ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΟΥ ΜΑΤΑΙΩΣΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΗ .ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ τού
λαού . ΝΑ Η ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ , όταν η πατρίδα βρίσκεται εν
κινδύνω.
ΝΙΚΟΣ ΠΛΟΥΜΠΙΔΗΣ ­ΤΙΜΗ και ΔΟΞΑ ­ΛΑ'Ι'ΚΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ[ζει στις καρδιές μας]
''θα πεθάνω ήσυχος είπε. Δεν έχω κανένα βάρος στη συνείδησή μου . Ημουν τίμιος
αγωνιστής.   Αφήνω στο γιο μου ένα τίμιο όνομα '' 

Αντώνης  Κ. Πρεκατές ,δάσκαλος. Τρίκαλα 22­.8.­2014




ΙΝ ΜΕΜΟΡΙΑΜ [ στη μνήμη..] Ωχού ! Και τι να γίνηκαν της γης οι αντρειωμένοι![β' μέρος]
* * *
''Στον τόπο μας οι κλέφτες κολλήσανε τη ρετσινιά τού ''κλέφτη'' στην κοινωνική και εθνική
πρωτοπορία τού 21 και κατηγορήσανε οι απάτριδες τον Κολοκοτρώνη, τον Δυσσέα Ανδρούτσο,
τον Καρα'ι'σκάκη για προδότες!.. Όταν χρειάστηκε στις ΗΠΑ να χτυπήσουν τις αναρχικές ιδέες,
έστειλαν στην ηλεκτρική καρέκλα , με την κατηγορία τού ληστή ,τον Σάκκο και Βαντζέτι.
Κι όταν ο Χίτλερ χρειάστηκε ένα επιχείρημα για να συκοφαντήσει τον κομμουνισμό ,κατηγόρησε
τον Δημητρώφ για ...εμπρηστή ! Αιώνες τώρα η κοινωνική αντίδραση, μη μπορώντας να.. χτυπήσει
τις ιδέες των προοδευτικών ανθρώπων , αντιμετώπιζε με τις σφαίρες τα δεμένα κορμιά τους. Αυτά
τα κορμιά που με τη δική τους στάχτη φυλάξανε άσβεστη τη σπίθα τής ανθρώπινης τιμής. Κι όταν
η ψυχή τού κόσμου αναγυρίζει στο ποτάμι της ζωής της ,έχει τις ώρες της εκείνες που
αποζητά να γίνει ένα με τις Μεγάλες  Παρασκευές  της...
Άγιοι Σπάρτακοι , που ανεβήκατε το Γολγοθά τής Αππίας οδού και ξεψυχήσατε πάνω στο
ύψος
τού σταυρικού σας μαρτυρίου βογγώντας τρεις μέρες και τρεις νύχτες,[συνέχεια,δίχως έλεος]
Ελευθερόφρονες του Μεσαίωνα ,που οι ιδέες σας γίναν πυρκαγιές στην πυρά τού κορμιού
σας,
Αξέχαστοι κομμουνάροι της παρισινής εξέγερσης,
θύματα της πλατείας των χειμερινών ανακτόρων,
κρεμασμένοι της Καντώνας,
Ισπανοί γκουερίλλος ,που ξεψυχήσατε σε κάποιο τοίχο ,ενώ ο Φεντερίκο Λόρκα
σας απάγγελλε τα τραγούδια του,
μάρτυρες τού Σκοπευτηρίου τής Καισαριανής και τού ''συνήθους τόπου'',
η ρωμέικη ψυχή σας δίνει τώρα αναφορά εις στάσην προσοχής.
Αντιχαιρετίστε την.
Μανιάτικα ..μοιρολόγια σταματήστε . Σιγήστε  πένθιμα εμβατήρια. Ναύτες τού ''Αβρόρα''
και Ελασίτες μας , ακοίμητη συνείδηση τού έθνους ,βάλτε ένα γαρύφαλλο  στ' αυτί.
Μη χαμηλώστε τις σημαίες μας μεσίστιες , μόνo  ο λ ό ρ θ α   μπήξτε τα κοντάρια τους
στον τάφο τού γενναίου , για να λένε στο πλατάγιασμά τους
το  α σ ί γ α σ τ ο  τ ρ α γ ο ύ δ ι  της  λ ε υ τ ε ρ ι ά ς!
'' Σημείωση . Το ΙΝ ΜΕΜΟΡΙΑΜ που αναδημοσιεύουμε εν έτη 2014 ,είχε δημοσιευτεί
την 30η τού Μάρτη 1962 , 10η επέτειο από την εκτέλεση τού Νίκου Μ π ε λ ο γ ι ά ν η.
Πηγή μας η '' ΘΗΤΕΙΑ '' τού Στάθη Δρομάζου. ΔΙΦΡΟΣ 1966 ,Αθήνα.
Να κλείσουμε τον επίλογο με το προοίμιο στη ΘΗΤΕΙΑ τού συγγραφέα,
''Έφηβοι—λέει ο Στάθης Δρομάζος—μεγαλώσαμε με την απειλή τού πολέμου. Νέοι ,πήραμε
το όπλο για να ελευθερώσουμε τη χώρα μας και λαό της. Άνδρες ,δοκιμάσαμε δυο ήττες χωρίς
να σκύψουμε το κεφάλι. Μια ζωή πόλεμος. Πήραμε απ' την προηγούμενη γενιά τη σκυτάλη
τού αγώνα για το ιδανικό τής κοινωνικής απελευθέρωσης , και την κρατάμε. Τριάντα χρόνια
το γυλιό για το στρώμα. Ξεδιψάσαμε με την αρμύρα τής εξορίας και είχαμε για ουρανό τούς
τοίχους της φυλακής. Ο θάνατος σπάνια να' ρθεί να μας πάρει απ' το κρεβάτι μας. Το πεδίο
τής μάχης κι ο τοίχος τού εκτελεστικού αποσπάσματος , το τελευταίο μας προσκέφαλο.
Μας γνωρίζουν τα ξερονήσια και οι φυλακές όπως μάς ξέρει το πεζοδρόμιο και το βουνό.
Πότε­ πότε, γράφαμε . Μια θ η τ ε ί α είναι και τα γραψίματά μας. Η συλλογή τού έργου,
των δημοσιευμάτων που παρουσιάζουμε δεν είναι παρά η έκφραση μιάς στρατευμένης
και ασυμβίβαστης συνείδησης , της συνείδησης τής γενιάς μου, μια π ν ε υ μ α τ ι κ ή θητεία
στο κομμουνιστικό Ι δ α ν ι κ ό μας  '' [σσ η ιστορία δεν τελειώνει ποτέ] 

* * *
Χρωστάμε σ' όσους πέρασαν //θα έρθουν θα περάσουν ­λέει ο Κωστής Παλαμάς­
κριτές θα μας δικάσουν // οι αγέννητοι , οι νεκροί 
Και ο Δημήτρης Γληνός απ' τους κορυφαίους των δασκάλων και παιδαγωγών καθώς και
ο συντάκτης τού '' Τι είναι και τι θέλει το Εθνικό Απελευθερωτικό Μέτωπο'' μάς τονίζει
σε μια απ' τις υποθήκες του ..'' Ο μόνος τρόπος για να ζήσει και να πεθάνει κανείς σαν
άνθρωπος ,είναι να ζ ή σ ε ι και να π ε θ ά ν ε ι για έ ν α  ι δ α ν ι κ ό ''  [πανανθρώπινο]
[επιλογή ­επιμέλεια]   Αντώνης Κ. Πρεκατές, δάσκαλος .
 Τρίκαλα  9  τού Αυγούστου   2014



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~`


ΙΝ ΜΕΜΟΡΙΑΜ [ εις μνήμην ]
''Θανάτω θάνατον πατήσας...''
Ωχού ! Και τι να γίνηκαν της γης
οι αντρειωμένοι !
* * *
''Είναι ώρες που η ψυχή της ανθρωπότητας αποζητάει να γίνει ένα με τις Μεγάλες Παρασκευές
της.
Είναι οι ώρες που αποζητάει να σφίξει στον ίδιο της τον κόρφο , τη λήκυθο των δικών της
δακρύων
Είναι οι ώρες που αποζητάει να βρει το νόημα της ζωής στο συγκλονιστικό ΤΕΤΕΛΕΣΤΑΙ της
ζωής
Ο θάνατος ! Η ελπίδα των πιστών της ουράνιας ..ζωής, ο φόβος των ανειδοποίητων ,η ρομφαία
των
κυρίαρχων πάνω απ' τα κεφάλια των υποτελών η ανάπαυση των ήσυχων συνειδήσεων, το ύστατο
χρέος των  ηρώων. Από τότε, που κάποιος νεόκοπος αφέντης άξεστος και αγροίκος, ύψωσε τη
σπάθα
του πάνω απ' τα κεφάλια τής ομάδας κ' έκοψε σα ραπάνι το πρώτο κεφάλι κάποιου Θερσίτη
που η γλώσσα του κροτάλισε την κοινωνική αλήθεια ,από τότε ως τα σήμερα , της ανθρωπότητας
το κεφάλι , ίδιο κι αγύριστο ,''αρβανίτικο'', δεν εννοεί ν' ανταλλάξει την ερημιά και τη σκοτεινιά
του Άδη με το επίγειο βασίλειο της ντροπιασμένης αλλαξοπιστίας . Η ανθρωπότητα στα παιδιά
της
έχει κληροδοτήσει , φυλαχτό και γκόλφι της ανθρωπιάς , ένα  μονάχα.. Τις έσχατες στιγμές των
παιδιών της που αποδέχτηκαν το θάνατο γιατί τη ζωή πολύ αγάπησαν. Και τις στιγμές αυτές ,η
Τέχνη, η γόησσα ..,τις έκανε ένα εξαίσιο κενοτάφιο ­σχολείο της ανθρώπινης ψυχής.
Ένα φανάρι στο έδαφος σκορπάει το ασπροκίτρινο φως του στο συγκλονιστικό πίνακα τού
Γκόγια.
'' Ο τουφεκισμός''. Στη σκοτεινιά ,βρίσκεται μόνο , μακριά ,ο βασιλικός πύργος κάποιου Τολέδου.
Αναρωτιέσαι, τι ήθελε αυτό το φανάρι την ώρα εκείνη; Ήθελε να κάμει κόκκινα τα αίματα μέσα
στο σκοτάδι; Ήθελε να δείξει τα άφοβα πρόσωπα των μελλοθανάτων; Ήθελε να φωτίσει το άσπρο
πουκάμισο τού ήρωα που ανοίγει τα μπράτσα για να δεχτεί τις σφαίρες; Ήθελε να δείξει πως το
έγκλημα έγινε νύχτα; Το φανάρι τού Γκόγια είναι η δειλία των φονιάδων , είναι η μαρτυρία πως
δεν έπρεπε να δει το.. έργο τους το φως της ημέρας...
Στις πλάτες όμως του μελλοθάνατου βαραίνει εκείνη την ώρα η τιμή τής ανθρωπότητας που
γίνεται
τραγούδι ,εμβατήριο και επιτάφιο μαζί.
Μην καρτεράτε να λυγίσουμε // ουδ' όσο στην καλοκαιριά// λυγάει το κυπαρίσσι
Έχουμε τη ζωή πολύ,// μ α πάρα πολύ αγαπήσει.
Οι κυρίαρχες εκμεταλλευτικές τάξεις δεν μπόρεσαν ποτέ να συζητήσουν με την κοινωνική
πρωτοπορία και τις προοδευτικές ιδέες . Ο δι­ά­λο­γος ,το λουλούδι τού μυαλού ,η μεγάλη
κατάκτηση τού σκεπτόμενου ανθρώπου , το κλειδί της αλήθειας ,είναι ξένος προς την τυφλή
εκμεταλλευτική κυριαρχία. Κι αυτό , γιατί ο διάλογος διώχνει τις αράχνες απ' τα μυαλά των
ανθρώπων ...Εναντίον των προοδευτικών ιδεών και της κοινωνικής πρωτοπορίας ένα διάλογο είχε
πάντα η αντίδραση . Τη συκοφαντία και τη βία [και τη φίμωση]. Κι ένα  μ ο ν ό λ ο γ ο, το κώνειο,
το σταυρό, την πυρά ή τις σφαίρες τού αποσπάσματος.
Στον καιρό του ο Πλάτωνας κάρφωνε τους οπαδούς τού Δημόκριτου για άθεους. Δήθεν συζητούσε
μαζί τους. Ήξερε πως εκείνο που έπιανε ­από τότε ­στους συντηρητικούς ήταν η αθε'ι'α. Έτσι με
την απειλή τής εσχάτης των ποινών ,τούς αντιπάλους του ή να το βουλώσουν ή να φύγουν νύχτα
απ' την Αθήνα, απ' την πόλη των...φώτων.  Η ίδια μέθοδος βαστάει ως τα σήμερα ,είτε φεύγει απ'
την
Αθήνα ο Αναξαγόρας, για να γλιτώσει απ' τη θανατική καταδίκη ­λόγω ..αθε'ι'ας  ­είτε δεν
γλιτώσουν
οι Ρόζεμπεργκ απ' την ηλεκτρική καρέκλα. Τότε βέβαια που η κυρίαρχη τάξη είχε να κάμει μόνο
με δούλους που σήκωναν κεφάλι κ' έβγαζαν γλώσσα ,της αρκούσε ο πέλεκυς τού δήμιου.Με τον
καιρό όμως η αντίδραση της κοινής γνώμης ,την υποχρέωσε να δώσει τη μάχη στο δικαστήριο...
Η καλύτερη δε απόδειξη γίνεται στις δημόσιες συνεδριάσεις τής...Ιερής Εξέτασης! Με την
ανάπτυξη των επιστημών ,τα ελευθερόφρονα μυαλά πλήρωναν με την ίδια τους τη ζωή τις ιδέες
τους .Η Ιερά. .Εξέταση είναι το τυπικό δείγμα δικαστηρίου της κυρίαρχης εκμεταλλευτικής τάξης.
Δυο τα σκέλη της διαδικασίας α)   συκοφαντείσαι, σε αποκαλούν άθεο, αιρετικό κλπ   και  β)σε
καλούν
να αποκηρύξεις τις ιδέες σου. Κι έτσι εξαφανίζεται αμέσως το...έγκλημα. Κ' επειδή η προοδευτική
ανθρωπότητα είχε πάντα αγύριστο κεφάλι , παραπέπονταν στην πυρά για τα από κει και πέρα..
Σημείωση ,στο επόμενο το Β' μέρος και τελευταίο
Επιλογή ­επιμέλεια ..Αντώνης Κ . Πρεκατές. Τρίκαλα 8 Αυγούστου 2014 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




ΕΙΣ ΜΑΤΗΝ ΕΝΔΥΟΝΤΑΙ—ΟΙ ΤΑΡΤΟΥΦΟΙ—ΔΕΡΜΑΤΑ ΠΡΟΒΑΤΩΝ [οι κλόουν..]
* * *
ΜΟΝΟ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΔΕΝ ..ΚΛΕΨΑΝ , ΟΛΑ Τ' ΑΛΛΑ ΤΑ ..ΛΗΣΤΕΨΑΝ [οι..ουτιδανοί..]
* * *
''Είναι ,άραγε, τόσο ..άξιοι , ώστε να μπορούν να εφαρμόζουν [=να ερμηνεύουν] τους νόμους, όπως
τους αρέσει ή έχουν τόσους [..αφέντες],τόση κομματική δύναμη ,ώστε να φαντάζονται ότι δεν θα
τους τιμωρήσουν ποτέ εκείνοι που τους αδίκησαν'' [τους έβλαψαν, τους έκλεψαν, τους λήστεψαν];;
[Λυσίας ,''κατά  Θεομνήστου'']
''Τα μαγειρεία που τρώνε σιωπηλοί // βγάζουν καπνούς σε σχήματα αγχόνης //όπου
θα' ρθει ο καιρός να κρεμάσουν // όλους τους λαοπλάνους'' [και ...παπατζήδες ]
Τάσος Λειβαδίτης . ''ρακοσυλλέκτες''
* * *
'' Α Ν Θ Ο Λ Ο Γ Ι Ο '' [..δίπτυχο..]
α) Η Ελλάδα.. προτεκτοράτο ,είπατε; Μόνο την περίοδο 2011­14 και σύμφωνα με τα λεγόμενα
του Ρασμούσεν, Γ.Γ τού ΝΑΤΟ , πάνω από 16 δισ. ευρώ τού ­καθημαγμένου ­ελλην. ΑΕΠ, έχουν
πάει σε ΝΑΤΟικές [συγνώμη ...αμυντικές] δαπάνες .Όπως βλέπουμε η Ελλάδα...διαπρέπει..''
[Γράφει μεταξύ άλλων ο Ν. Μπογιόπουλος , ΙΣΚΡΑ ,6­8­2014] Τι να σχολιάσει κανείς;
Πού την κατάντησαν τη χώρα οι ..άρχοντες που με το ..δόγμα ''αποφασίζομεν και διατάσσομεν''
..έδεσαν την πατρίδα μας στο ..άρμα τού ΝΑΤΟ ,της πιο βάρβαρης ,απάνθρωπης και κανιβαλικής
..λυκοσυμμαχίας στην παγκόσμια ιστορία ,σκορπώντας τη φρίκη ,το μακελειό, το ΣΟΚ, το θάνατο.
β) ΑΝΥΠΑΚΟΗ , η μόνη απάντηση στη φορολογική ληστεία τής κυβέρνησης [σσ  των.. γραικύλων]
όταν δεν αποβλέπει σε δημόσια ωφέλεια. Όλοι οι πολίτες έχουν δικαίωμα να συνεργάζονται στον
προσδιορισμό των φόρων, να επιβλέπουν τη χρήση τους και να ελέγχουν τη διαχείρισή τους''
Διακήρυξη Δικαιωμάτων του Ανθρώπου και του Πολίτη'', της Γαλλικής Επανάστασης , πριν
220 χρόνια.. Και ο Καρλ  Μαρξ έλεγε πριν 165 χρόνια..
'' Κανένας πρίγκιπας της Πρωσίας, κανένας  Μπραντενμπουργκ και Βράνκελ δεν παράγει ψωμί
για το στρατό. Είστε εσείς που παράγετε ψωμί για το στρατό. Κάντε τον εχθρό να πεινάσει και
αρνηθείτε να πληρώνετε φόρους. Τίποτα δεν είναι πιο ηλίθιο απ' το να προμηθεύουμε μια
προδοτική κυβέρνηση με τα μέσα να πολεμήσει το έθνος και το μέσο όλων των μέσων είναι
το χρήμα..''
Το νέο χαράτσι στα σπίτια ,ο διαβόητος ΕΝΦΙΑ ήρθε να προστεθεί σ' ένα ..άδικο και απόλυτα
ταξικό φορολογικό ­σσ ..φορομπηχτικό ­σύστημα που έχουν επιβάλει οι  μνημονιακές δυνάμεις.
...Σε βαθμό που πιθανά δεν είχαν κάνει ούτε η Βυζαντινή και η Οθωμανική Αυτοκρατορία..
ΑΝΥΠΑΚΟΗ ΚΑΙ  ΜΑΡΞ  [Ο Μαρξ στην απολογία του σε δίκη στο Δικαστήριο της Κολωνίας
.­­Φλεβάρη 1849­ κατηγορήθηκε για παρακίνηση σε   εξέγερση , γιατί προέτρεπε σε μη πληρωμή
φόρων. Ο γερμανός επαναστάτης θεώρησε την  άρνηση πληρωμής φόρων ένα απλό δημοκρατικό
αίτημα..  ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ ΟΙ ΦΟΡΟΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΝΤΑΙ ­­Είναι εσχάτη προδοσία   να πληρώνουμε
φόρους..­ διακήρυττε ο Μαρξ ­.Η άρνηση να πληρώνουμε φόρους είναι   το καθήκον κάθε πολίτη
'' [ πηγή.. Πέτρος Τσαγκάρης . Χρ. Κεφαλής .ΙΣΚΡΑ ,6­8­2014] .Λοιπόν   τι να σχολιάσει κανείς απ'
 τα παραπάνω; Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΦΟΡΩΝ και των φοροληστών
πρέπει ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ  ΠΑΛΛΑ'Ι'ΚΟ ΣΥΝΘΗΜΑ. [Πού είναι η Αριστερά;;;]
Το Κεφάλαιο ως σύστημα και έκφραση είναι αδίσταχτο ,απάνθρωπο, ανήθικο, αφύσικο, ωμό,
φρικώδες, βρόμικο, αποκρουστικό.. Δεν έχει πατρίδα . Ως θρησκεία και θεό έχει τον Μαμμωνά..
Και μπροστά στο χρήμα και στο κυνήγι του κέρδους και της κερδοσκοπίας ο κεφαλαιοκράτης,
[το Κεφάλαιο] μπορεί να αδικήσει, να βιάσει, να ληστεύσει, να τσακίσει, να κάνει ληστρικούς
πολέμους ,να αιματοκυλήσει τον κόσμο , να κάνει την οικουμένη ..κόλαση ,τη γη, ''ζωή εν  τάφω''
Κι όσοι ­φευ ­νομίζουν ότι μπορούν να ομορφύνουν, να πουδράρουν και να ηθικοποιήσουν
το Κεφάλαιο και τον καπιταλίστα είναι αιθεροβάμονες ,πλανώνται  πλάνην οικτράν..
Συμμάχοί του είναι τα ΜΜΕ[ τα μέσα μαζικής εξαπάτησης, τύφλωσης, αποβλάκωσης],είναι οι
δάσκαλοι ,καθηγητές, οι ..αθάνατοι[οι ..Ακαδημιακοί] ,ολες οι εξουσίες μαζί και της Εκκλησίας
Αντώνης Κ. Πρεκατές , δάσκαλος. Τρίκαλα 7 Αυγούστου 2014

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




ΕΡΗΜΩΝΟΥΝ ,ΣΦΑΓΙΑΖΟΥΝ ,ΣΚΟΡΠΟΥΝ ΤΟΝ ΤΡΟΜΟ ,ΤΗΝ ΤΡΕΛΑ ,ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ
­σα να μην τους φτάνουν οι ΓΚΟΥΕΡΝΙΚΕΣ, ΤΑ ΝΤΑΧΑΟΥ,ΤΑ ΑΟΥΣΒΙΤΣ,
οι..Εκατόμβες,
οι γενοκτονίες,τα ολοκαυτώματα ,οι Χιροσίμες,ΠΡΟΧΩΡΟΥΝ οι ..μακελάρηδες τών λαών
και κάνουν μακελειό τις ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΕΣ [νέες Γκουέρνικες]­ΕΡΗΜΩΝΟΥΝ τα πάντα
ΚΙ ΑΥΤΟ ­ΤΟ ΜΑΤΟΚΥΛΙΣΜΑ­το λένε­..ΕΙΡΗΝΗ ­οι μακελάρηδες,
ΟΙ ΙΜΠΕΡΑΤΟΡΕΣ,ΟΙ ΠΛΟΥΤΟΚΡΑΤΕΣ,ΟΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΙ ­τού Κεφαλαίου
..Δικτάτορες.
* * *
Μα τι κτηνωδία ! Λέει ο Μαξίμ Γκόρκι ­στους ''ΑΛΗΤΕΣ''­Μα αυτό δεν είναι ψέμα.Είναι
δυνατό να μη μπορεί να βρεθεί ένας παγκόσμιος..νόμος κι όλοι να κάνουν τα ίδια ­κι όλοι
να μη μπορούν να συνεννοούνται;;­...θεέ μου!! [ Μαξίμ Γκόρκι , ''Οι Αλήτες''] οι..Τίποτα..
* * *
''Ασήμαντοι,χυδαίοι,­λωποδύτες­..γύπες,ύαινες—μηδενικοί
κάναν την οικουμένη φυλακή// πέτρα δεν είν' επάνου να πατήσουν
τα θύματα [οι λαοί ,οι σκλάβοι] , όσο πιο ψηλά ψηλότερα να φτύσουν ''
ΟΙ ΗΓΕΜΟΝΕΣ και οι ηγετίσκοι=οι ..''σκυλίτσες''τους­τρισάθλιες μαριονέτες τών
ιμπερατόρων ,των εμπόρων των όπλων ,των πολυεθνικών που καταδυναστεύουν και δίχως
ίχνος ανθρωπιάς εξουσιάζουν τους λαούς ­όπου γης­και σκορπούν τη φρίκη,τον τρόμο,το
Σοκ,
την απελπισιά, καλλιεργούν τη μοιρολατρία και φοβίζουν τις ...μάζες με την ..τιμωρία,
το..πυρ τής ..κόλασης..., όλοι αυτοί οι υπηρέτες τού Κεφαλαίου και...ορκισμένοι εχθροί
των πληβείων,των ειλώτων, των προλετάριων , των δουλοπάροικων ,των ανθρώπων τής
εργασίας , όλο αυτό το ...αρχοντολόι , το ..κηφηναριό , όλοι αυτοί οι κομπάρσοι ­δούλοι
της ληστοκρατίας ­που παριστάνουν τούς συνάρχοντες και κυβερνήτες και που εν θριάμβω
θρονιάζονται στην πόλη ή στο κράτος σε αξιώματα –σπουδαρχίδες κατά τον Αριστοφάνη­
και ενώ είναι ουδένες =ουτιδανοί =Τίποτα , θαρρούν πως είναι ανώτεροι απ' το λαό..Αλί..
* * *
ΟΛΗ Η ΟΙΚΟΥΜΕΝΗ ΕΝ ΚΑΜΙΝΩ , ΣΤΗΝ ..Πυρά , στα ..κρεματόρια ,στο έλεος τών
βομβαρδισμών, στη φρίκη τού πολέμου, του μακελειού ,της σφαγής, της γενοκτονίας..
Εν έτει 2014 ..η Παλαιστίνη ...Άουσβιτς !! όχι απ' τους Ναζί του 3ου Ράιχ που έκαιγαν
τους Εβραίους στους ...φούρνους , αλλά ­τι φρίκη και ανατριχίλα !­ απ' τους Ισραηλινούς
και πιο συγκεκριμένα απ' αυτούς που κυβερνούν το Ισραήλ , απ' τους ..νεο­ναζί , από το
κράτος ­τρομοκράτος τού Ισραήλ...το οποίο σκοτώνει , κομματιάζει ,πνίγει στο αίμα και
μικρά παιδιά και μωρά στις κούνιες και στάζουν τα χέρια τους ­τών νεο­ναζί τού Ισραήλ
­κράτους ­τρομοκράτους ­από αίμα των Παλαιστινίων ,από αίμα και παιδιών..Κατάρα..
Και διαπράττουν αυτό το έγκλημα οι νεο­ναζί τού Ισραήλ με την ...άδεια ,τη στήριξη και
τη συνενοχή των ιμπεριαλιστών ΗΠΑ ,τού ΝΑΤΟ και τής ΕΕ. Βεβαίως και με τη στήριξη
της Τρο'ι'κανόδουλης ελληνικής συγκυβέρνησης και άρχουσας τάξης . Μια τόσο μικρή
χώρα σαν την Ελλάδα ,να διαπράττει ..μια τόση μεγάλη ατιμία και μάλιστα ενάντια
σε μια τόσο μικρή επίσης χώρα όπως είναι η Παλαιστίνη που είναι υπό Κατοχή ...
Ένα τέτοιο ολοκαύτωμα που ξεσήκωσε και τον τουρκικό λαό ­ανάμεσα σε πολλούς λαούς
και στις ΗΠΑ και σην ΕΕ ακόμα και μέσα στο Ισραήλ ,το..χωροφύλακα των αραβικών λαών.
Εδώ στην υπό ..κατοχήν Ελλάδα ­του 4ου Ράιχ και τού ΔΝΤ τι έγινε; Ο λαός βγήκε στους
δρόμους και καταδίκασε την άγρια ,νεο­ναζιστική επίθεση­θηριωδία. Είπε ΟΧΙ στη σφαγή.
Να φύγουν οι κατοχικές ιμπεριαλιστικές ΗΠΑ­ΕΕ ­ΝΑΤΟ'ι'κές μιλιταριστικές δυνάμεις
απ'την Παλαιστίνη και την Ελλαδα και απ' όλο τον κόσμο , να είναι λεύτεροι οι λαοί να
ορίζουν οι ίδιοι τη μοίρα τους στις πατρίδες τους ,δίχως αφέντες ,προστάτες ,κηδεμόνες.
Βροντερό ήταν το ..ΑΠΩΝ για το μακελειό τού Κράτους­Τρομοκράτους Ισραήλ και την
καταδίκη του σε βάρος του λαού της Παλαιστίνης , το ''ΑΠΩΝ'' των κατεστημένων ,
των πάσης τάξεως και φύσης Ευρώδουλων και Ευρωλιγούρηδων ­όλων των εξουσιών
μαζί και της Εκκλησιαστικής Και της πνευματικής και των ..Ακαδημιακών εν μακαρίω
ύπνω [ της Ακαδημίας ..Κοιμητήριο κατά τον Γιάννη Σκαρίμπα] Δειλοί ,μοιραίοι κι άβουλοι
αρκούνται σε κάποια ευχολόγια για την ..ειρήνη,αλλά δεν καταδικάζουν τους μακελάρηδες.
Αντώνης Κ. Πρεκατές, δάσκαλος . Τρίκαλα 2 τού Αυγούστου 2014


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Α Μ Υ Ν Ε Σ Θ Α Ι  Υ Π Ε Ρ  Π Α Τ Ρ Η Σ –ΚΑΙ  Ο Χ Ι  Υ Π Ε Ρ ...Π Α Ρ Τ Η Σ
 [της τσέπης  μας]..
'κι αν είναι κι έρθουν χρόνια δίσεκτα ,πέσουν καιροί οργισμένοι,
κι όσα πουλιά μισέψουνε σκιασμένα , κι όσα δέντρα
για τίποτ'  άλλο δε φελάν , παρά για μετερίζια
μη φοβηθείς το χαλασμό ΦΩΤΙΑ ! ΤΣΕΚΟΥΡΙ ! Τράβα
για πάλεμα , για μάτωμα , για την καινούρια γέννα...
* * *
..Και μην έχοντας πιο κάτου άλλο σκαλί –να κατρακυλήσεις πιο βαθιά
στου Κακού τη σκάλα // για τ' ανέβασμα ξανά που σε καλεί
θα αισθανθείς να σού φυτρώνουν , ω χαρά ! Τα φτερά ,
τα φτερά τα πρωτινά σου τα μεγάλα.. ΚΩΣΤΗΣ  ΠΑΛΑΜΑΣ  [ Λα'ι'κός ποιητής]
* * *
ΑΠ' ΤΑ ...ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΑ [ απ' αυτά που δάσκαλοι κι οι καθηγητές δεν τόλμησαν
να τα ..διδάξουν στα ελληνόπουλα μέσα στις σχολικές αίθουσες απ' τα ελληνικά σχολεία]
* * *
''Στους ανθρώπους των γραμμάτων ­κι όχι μόνο­ βαραίνει η μεγάλη ευθύνη [για την κατάντια μας,
την...Κερκόπορτα.., τα νέα...κρεματόρια , τα κολαστήρια ,τα κοινωνικά ..Νταχάου ,τα τρελάδικα]
...ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΤΟ ...ΑΛΑΣ ...ΜΩΡΑΝΘΗ...[χάσει την ουσία του]...τότε, τι;

ΒΡΕ ΔΕ ΒΑΡΙΕΣΑΙ ΑΔΕΡΦΕ, ΒΡΕ ΔΕ ΒΑΡΙΕ, ΒΡΕ ΔΕ ΒΑΡΙΕΣΑΙ ΑΔΕΡΦΕ
Κάποιο παράθυρο έχει φως Κάποιος στη μάχη πολεμά Κι εμείς χορτάτοι ,μα το ναι
κάποιον τον καίει ο πυρετός η σφαίρα δίπλα μας περνά κάνουμε γλέντια ρεφενέ
μας φεύγει βήμα ­-βήμα στο στήθος του πηγαίνει βρε δε βαριέσαι, αδερφέ
κάποιο καράβι στ' ανοιχτά κι εμείς οι άλλοι ,μα το ναι Πόσοι απόψε ξαγρυπνούν
με χίλια βάσανα βαστά κάνουμε πάρτι  ρεφενέ σαν κολασμένοι τριγυρνούν
να μην το πιει το κύμα. Βρε δε βαριέσαι αδερφέ και κλαίνε και  πονάνε  
Κι εμείς οι τρεις στον καφενέ Έξω αστράφτει και βροντά Στάσου και
σκέψου μια στιγμή , τσιγάρο πρέφα και φραπέ κι ένας διαβάτης περπατά
 πόσοι σκοτώνονται στη γη , βρε δε βαριέ , βρε δε βαριέσαι αδερφέ χαμένος μες τη
μπόρα την ώρα που μιλάμε  Κάποιος στην άκρη του γκρεμού Κάπου δε θα' χουνε
ψωμί Κι εμείς οι τρεις στον καφενέ  κοιτάει το τέλος τ ' ουρανού κάπου πεινάει ένα
παιδί τσιγάρο ­προπο­ τζόγο και  καφέ  μονάχος του πεθαίνει.
Και κλαίει αυτή την ώρα βρε δε βαριέσαι αδερφέ
[στίχοι. Σώτια  Τσώτου ­ Μουσική Κώστα Χατζής .τραγούδι Κώστας Χατζής ­Χαρ.Αλεξίου

ΤΟ ΠΙΟ ΠΑΡΑΔΟΞΟ ΑΠ ' ΟΛΑ ΤΑ ΠΛΑΣΜΑΤΑ [του κόσμου]
Σαν το σκορπιό είσαι ,αδερφέ μου ­σαν το σκορπιό // μέσα σε μια μεγάλη νύχτα τρόμου,
σαν το σπουργίτι είσαι, αδερφέ μου­ σαν το σπουργίτι // μες στις μικροσκοπικές σκοτούρες του.
Εχ, σαν το στρείδι είσαι, αδερφέ μου ­σαν το στρείδι // το σφαλισμένο και ήσυχο .
Τι τρομερός πού ‘σαι , αδερφέ μου ­σα στόμιο σβησμένου ηφαίστειου. Κι ένας δεν είσαι αλίμονο,
δεν είσαι πέντε ,δεν είσαι μήτε και  μιλιούνια . Σαν πρόβατο είσαι ,ω αδερφέ μου // σαν πρόβατο.
Όταν ο μπόγιας ,το τομάρι σου ντυμένος, ­όταν σηκώνει το ραβδί του ο μπόγιας,// βιάζεσαι να
χωθείς μες στο σκοτάδι και τρέχοντας τραβάς για το σφαγείο, τρέχοντας κι από πάνου με καμάρι.
Κι αν είναι δω στη γης τόση μιζέρια ­είναι από σένανε, αδερφέ μου.
Αν είμαστε έτσι πεινασμένοι κ' έτσι τσακισμένοι­ αν είμαστε γδαρμένοι ως το μεδούλι
και πατημένοι σαν τσαμπιά να δώσουμε όλο το κρασί μας ,
τάχα θα πω πως είναι από δικό σου φταίξιμο;­­όχι,
Όμως και συ , αδερφέ μου , φταις καμπόσο. [ Ναζίμ  Χικμέτ ,  τούρκος  ποιητής ]
* * *
Κωστής  Παλαμάς.. ''Σβήσε κάθε ξεχώρισμα // ρίχ' το δαχτυλίδι σου αρραβώνα στο κανάλι του
λαού
Ένας γίνε απ' τους στύλους τους αμέτρητους // του μεγάλου έργου τού συντροφικού.
Τάσος Λειβαδίτης '' μέσα σε κάθε ζωή είναι πάντα κάτι πιο βαθύ απ'τον εαυτό της,η ζωή των
άλλων
Κ. Βάρναλης '' αλίμονο στον αφτόδουλο πολίτη που φτασμένος στα έσχατα τής απελπισιάς του
παραδίδεται για να σωθεί στο έλεος τού ..θεού και στους νόμους των κλεφτών''  [για την επιλογή ]

Αντώνης Κ. Πρεκατές , δάσκαλος . Τρίκαλα 27 του Ιούλη  2014



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



 Αξιολόγηση: Ποιος, ποιον και γιατί;


Μιχάλης Ρίζος
Η κυβέρνηση ισχυρίζεται ότι η αξιολόγηση είναι μια ουδέτερη έννοια, μια εξω-πολιτική, τεχνοκρατική διαδικασία για να βελτιωθούν οι δημόσιες υπηρεσίες. Με αυτή «θα ξεχωρίσουν οι καλοί από τους μέτριους και οι μέτριοι από τους κακούς, προς όφελος του δημόσιου – κοινωνικού συμφέροντος, όπως γίνεται σε όλα τα σύγχρονα κράτη». Αποσυνδέει δηλ. την αξιολόγηση από την κυρίαρχη πολιτική του μνημονίου, του δημοσιονομικού κόστους, των οδηγιών της Ε.Ε. και του ΔΝΤ για «μικρότερο και πιο ευέλικτο δημόσιο». Στην πραγματικότητα συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο.


Αν επιτέλους θεωρείται έγκλημα ο υποσιτισμός του σκύλου, είναι βάσιμη η ελπίδα να θεωρηθεί αξιόποινη πράξη ο υποσιτισμός χιλιάδων μαθητών και άλλων παιδιών που συντηρούνται με συσσίτια και ‘’δωρεές’’. Τόση ευαισθησία μαζεμένη, όχι από τους φιλόζωους αλλά από την επίσημη πολιτεία, είχαμε να δούμε είναι αλήθεια από την εποχή των μετεμφυλιακών δεξιών κυβερνήσεων  και της χούντας. Τότε  που ο εξόριστος  κομμουνιστής πεταγόταν μέσα  στο σακί στη θάλασσα, μαζί με μια γάτα και οι δεσμοφύλακες δάκρυζαν για τη γάτα που υπέφερε στο καθήκον του βασανισμού  κομμουνιστή.


Μέχρι το 1947 ο αριθμός των Εβραίων εποίκων είχε φτάσει τις 608.000, ενώ οι γηγενείς Παλαιστίνιοι Άραβες τότε αριθμούσαν 1.364.000 οι οποίοι κατείχαν περίπου το 95% της γης. Το Νοέμβριο του 1947 η Απόφαση 181 της Γ.Σ του ΟΗΕ καλούσε για την δημιουργία δύο κρατών, του Ισραήλ και της Αραβικής Παλαιστίνης, όπου το Ισραήλ θα είχε το 57,12% και η Παλαιστίνη το 42,88% των συνολικών εδαφών. Το εβραϊκό κράτος του Ισραήλ ανακηρύχθηκε τον Μάιο του 1948 και αμέσως ξέσπασε πόλεμος με τις γειτονικές αραβικές χώρες. Όταν τελείωσαν οι εχθροπραξίες 1949, το Ισραήλ κατείχε το 78% της ιστορικής Παλαιστίνης και οι γηγενείς Παλαιστίνιοι έμειναν με το υπόλοιπο 22%, ενώ 750.000 Παλαιστίνιοι, οι μισοί περίπου, έγιναν πρόσφυγες εγκαταλείποντας βιαίως τα χωριά και τις πόλεις τους, που τώρα ανήκαν πια στα εδάφη του νέου εβραϊκού κράτους του Ισραήλ.


Το 39,3% των εργαζομένων στον ιδιωτικό τομέα (629.895 εργαζόμενοι) αμείβονται με λιγότερα από 750 ευρώ τον μήνα. Το αντίστοιχο ποσοστό για το 2012 ήταν 31,1% (440.423 εργαζόμενοι) και για το 2011 μόλις 20,5% (306.861 εργαζόμενοι). Οι απολαβές αυτές είναι μεικτές. Αν υπολογιστούν οι φόροι και οι ασφαλιστικές εισφορές, προκύπτει ότι οι τέσσερις στους δέκα εισέπρατταν καθαρά στην τσέπη τους στο τέλος του 2013 λιγότερα από 630 ευρώ.


Οι ‘’αιώνιοι φοιτητές’’ και η αθάνατη ηλιθιότητα

Παναγιώτης Μαυροειδής
Αν  θέλουν να διαγράψουν κάτι οι αθάνατα ηλίθιοι και βάρβαροι δεν είναι τίποτα άλλο παρά το όνειρο και την ελπίδα για το καλύτερο που πρέπει να είναι το βάθρο της παιδείας. Αν αυτό ξεριζωθεί από τους νέους, θα πεθάνει και μέσα στην κοινωνία. Ένα κοινωνικό και πολιτικό σύστημα όμως πολλαπλά αντιδραστικό, έχει  πολλούς λόγους, πάντα με βάση την παράλογη λογική του, να επιβάλλει καθεστώς στρατώνα, πανικού και απόλυτης υποταγής στους σημερινούς νέους φοιτητές.
η συνέχεια εδώ:
Unsubscribe from this newsletter



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου